Bröllop, Gekås och sömnlösa nätter...

Nu har mycket hänt, tänka sig att det redan gått snart 4 dagar sedan jag skrev här sist! Jag får nog köra en ful uppdatering för er =)


Bröllop!!! Min undebara vän Emmas stora dag och det  var fantastiskt, vi började med att anlända till Kattunga Kapell som ligger uppe på en höjd i Björketorp och utsikten var fantastisk! Vi gick in och fick se en otroligt vacker ceremoni (Ja, jag började grina när de gick in i kyrkan ;)) och sedan begav vi oss mot Björketorps Bygdegård och det var fint framdukat och fixat i lokalen. Det var fantastiskt god mat och alla var bara så himla glada, helt perfekt tycker jag! (för en gäst iaf. =)) Jag är så otroligt stolt över Emma och så otroligt lycklig för hennes skull, hon är värd ett fantastiskt liv i en så fantastisk familj som hon har.


I söndags så skulle Anders föräldrar komma men de fick förhinder och jag kan säga att även att jag ville att de skulle komma så var det urmysigt att ha en heldag med Anders innan dessa 2 "helvetesveckor" började. Vi hade verkligen en fantastisk dag med allt vad det innebär...hehe och tro det eller ej, men vi hann till och med ett Gekås besök (premiärsöndag!) och det var bra att ha med han dit då vi fick handlat mycket vi behöver som inte ligger under min avdelning. Sen hade vi det bara mysigt hela kvällen, vi tittade på "Ensam mamma söker" och gick sen och lade oss tidigt vilket var ljuvligt. Dock tog natten en tuff vändning...


Vår älskade Alva har blivit sjuk :( Näsan rinner, hon hostar, har feber och är allmänt miserabel (ev. öroninflammation på G). Hon sover inte och jag börjar bli väldigt trött just nu, känns inte som att detta behövs nu när man é ensam praktiskt taget i 2 veckor. Jag hade så mycket planerat i veckan vilket fått ställas in för givetvis går älsklingen i första hand, men det är tråkigt. Det är svårt att se när ens bebis har ont, jag ser hur hon tar sig för öronen och att hon mår dåligt...önskar min prinsessa blir frisk imorgon...och att jag får sova lite...

Här är lite bilder ifrån helgen:


Redo för att gå på bröllop!


Ett lyckligt brudpar!


Världens vackraste brud!


Lilla sötnosen är bröllopsfin!


Kommentarer
Postat av: Emma

Än en gång tack för att ni kom!! Blev rörd när jag läste vad du skrivit ;-)

Jätte fina bilder!!! Längtar tills jag får se alla =)

2008-09-10 @ 13:08:48
URL: http://pojkarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0