Längtar nu...

Jag lever, jag lever i en värld där man ofta låter andra människor styra över ens liv och man låter fördomar ifrån andra rå över sina känslor. Man kan må dåligt en lång tid för att man är rädd över vad andra skall tycka om en. Jag tycker det är lite märkligt, samtidigt som även jag låter andra människor ta över... Det var dagens filosofiska funderingar...


Alva har varit en riktig mysunge hela förmiddagen, vi har suttit i soffan och myst och bara pratat och hon har varit så lugn och go. Det är sådana stunder man minns och uppskattar något så fruktansvärt!     Hon har precis fått lägga sig en stund  och nu väntar jag på att hon ska vakna igen så vi kan åka och handla och hämta hennes pass. Ska bli så spännande att se passet även om jag vet att hon alltid gör sig bra på kort =)  Nu är det bara 13 dagar kvar tills vi ska åka till Cypern och det ska bli så fruktansvärt skönt, vi behöver komma iväg och njuta av varandra och livet. Sen få lite paus ifrån verkligheten, det ska bli det ljuvligaste!



Visst ser det ljuvligt ut?


Kommentarer
Postat av: Emma

Såååå avundsjuk =(

Hade gärna åkt med i din väska ;-)

Passa på att njut massor!!!

2008-09-24 @ 13:29:03
URL: http://pojkarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0