Lite mer ljus =)

Nu börjar det vända, Alva har sovit i 2 nätter nu och jag börjar bli mig själv igen. Det är sjukt hur mycket man drabbas när man är utan ordentlig sömn, jag har varit som ett kolli utan vare sig energi eller lust med någonting. Hela situationen hade nog inte varit så illa om jag hade haft min man hemma, man behöver avlastning någon timme om dagen minst för att kunna bibehålla sin mänskliga sida och om det inte går i alla fall få lite vuxen konversation för att känna att man finns. Jag ska försöka släppa det här lite och gå vidare, jag menar, man kan ju inte vara en bitterfi**a för alltid för några dåliga dagars skull...


Jag längtar tills på fredag! Då ska jag till borås för att tillsammans med Emma m. sina pojkar och Marica göra "some serious shopping!". Ska bli så skönt att komma iväg lite, inte för att kontot säger att jag får shoppa loss för mycket men lite kan det allt bli =)


Nu ska jag gå upp och lägga mitt hjärta, hon har somnat på min arm och jag hade inte hjärta att väcka henne innan, men nu får jag nog ge efter även om det är världens vackraste prinsess man kan titta på och bara njuta av...


Tjoflöjt!


Jag vet att all trötthet och alla stunder av förtvivlan är värt det när tänker på vad man har.


Kommentarer
Postat av: Fru Rödebäck

Guud, jag är fortfarande sjuk så jag kan tyvärr inte åka med er imorgon! Jag är jätteledsen över detta för jag har sett fram emot att få träffas igen. Sker för sällan.



Men du kanske har tid och lust att komma till Björketorp för scrapping och fest den 25 oktober? Emma kommer snacka med dig om detta imorgon ;)

2008-09-18 @ 20:46:19
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0