Om det bara för en stund...

Så var ännu en dag snart över, det är inte klokt. Önskar att allt kunde stanna upp för en liten stund ibland. Speciellt när Alva sover, det känns som att jag behöver lite mer avlastning just nu, vilket jobb som helst skulle vara lätt som en pannkaka jämfört med att vara mamma. Anders jobbar ju hela tiden så han kan inte ta det där med delat ansvar, det blir jag som får ta allt istället och just nu är det ganska tröttsamt. Börjar iofs. bli lite rädd om han ska fortsätta jobba som han gör även när jag börjat jobba, då kommer det bli mycket att stå i kan jag ju lugnt säga.


Har varit på Gekås idag och gjorde minsann en del fynd, skönt när man hittar saker som gör det lite ombonat här hemma. Jag älskar att inreda men lever ändå efter att "less is more". Jag köpte nog mest saker som behövdes här hemma men det var rätt kul ändå. Inget jag kan komma på värt att fotografera så jag tror inlägget blir fotolöst idag...ibland är livet svårt ;)...


Nu måste jag börja fixa för min älskade mans födelsedag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Erika

hej. vet hur det är när ens man jobbar för mycket. sitter i samma sits som dig, fast med 2 barn :-)

vi får hoppas på att dom lugnar ner sig med sitt jobbande snart :-)

kram

2008-09-10 @ 19:51:20
URL: http://zetika.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0