Tänka sig, jag har kvinnliga behov!

Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera på allt som händer omkring mig just nu, det känns som att allt bara snurrar runt i huvudet. Visst, jag e glad att Anders jobbar så mycket han gör med tanke på hur mycket det stabiliserar vår ekonomi men när han som nu tackar ja till att jobba kväll varje kväll i 2 veckor så blir jag galen! Jag hade tyckt att det var okej om han inte jobbade på dagarna, men nej! Han ska jobba då också! Nåja, bitterhet vinner ingen på, men det vore kul med ett liv ibland och en man att ha lite tid med... Jag menar, man må vara en småbarnsmamma men man har ju ändå kvar sina kvinnliga behov.


Nu släpper jag det och längtar jag till imorgon då vi ska gå på bröllop, det ska bli så kul! Det är alltid så roligt att få klä upp sig och sen kan jag säga att detta bröllop är speciellt, det är min syssling och för evigt underbara vän Emma Andersson. Tycker lite synd om henne idag dock om hon är som jag, för jag var skitnervös!  Jag kunde först och främst inte sova och när jag vid 5 tiden gick upp skakade jag värre än en pudding! Allt kändes som kaos trots att det gick som planerat och när jag väl kom fram till altaret började jag lipa ;)

Nej, nu ropar Lasse Kronér och Doobidoo!


Kommentarer
Postat av: F r u R ö d e b ä c k

Gud vad kul det var att träffa dig igår ;) Så längesen!



Nu måste vi verkligen få ihop en singstarkväll och den där resan till Danmark. Måste få träffa dig fler gånger.



och du, din man var väldigt trevlig ;)

2008-09-07 @ 13:03:32
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0