Underbara dagar =)

Jag har verkligen fått en massa ny energi, mår riktigt, riktigt bra! Gårdagen började med snabbstädning av bilen för att ge sig at mot Borås, på vägen mötte jag en tjej som kört på en ekorre, stackaren. Ekorren levde fortfarande och jag hjälpte henne, hon var alldeles skakig och jag förstår, det är aldrig en rolig upplevelse att köra på ett djur oavsett storlek. Jag kom till Borås lite senare än jag hade tänkt men det var ingen fara, dock var vi all hungriga så vi började med McDonalds. Det var Emma med 3 barn, Christina med 2 barn och jag med 1 barn, full rulle! Vi gick och tittade i massa affärer och hade det urmysigt, gick till en underbar barnaffär som jag definitivt vill besöka igen! Jag inköpte ett skötbord då vi inte haft något sedan vi flyttade och det gjorde sig väldigt bra här hemma, jag lovar att sätta in en bild när jag bloggar nästa gång ;) Köpte underbara kläder till Alva och jag var riktigt, riktigt nöjd att jag hittade så mycket fint. Vi var även på ett café där jag drack efter lite bättre förklaring för baristan (om man kan kalla honom det) en underbar Caffé Macciatho Caramel *mumma*. Efter all shopping drog vi oss mot Björketorp och hade myskväll hos Emma med kebabrulle och massa gött. Det var så härligt att bara få sitta och tjöta massa tjejsnack, det var så skönt att känna sig lite som en människa igen helt enkelt, ha vuxenkonversation med underbara människor =)


Idag så var äntligen min älskade man ledig och det var efterlängtar på hög nivå. Vi började med en sovmorgon då Alva varit upp inatt så sov hon länge och så också vi =) Sen gjorde jag pannkakor och vi njöt av en lång frukost. Vi gjorde därefter oss iordning för att åka en sväng till Halmstad för Anders skulle klippa sig (han hade inte klippt sig sedan vi gifte oss, ett troll med andra ord...hihi...) och han blev jättefin! Vi gick sedan och småkollade i affärer innan vi åkte hem för att skruva ihop skötbordet och en annan möbel vi köpt för länge sen. Det var så mysigt att bara umgås, man behöver det när man knappt setts på 2 veckor. Sen var jag på ett sexparty hos syrran och fick vara barnledig en lite stund, det var roligt men jag längtade hem till mina älsklingar så jag åkte hem efter visningen. Sen gjorde vi mat och nu sitter vi bara här och jäser och har det gott!


Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0