Digiligiloobaladooloohoo =)

Herregud vad veckorna går fort, jag trodde att det fortfarande var början på veckan när jag vaknade och gladeligen insåg att det redan är torsdag! Jag kanske är hemsk som längtar efter att dagarna ska gå så fort som möjligt men har man foglossning och en liten skitunge i magen som konstant sedan några dagar tillbaka sparkar uppåt kan vem som helst längta tills allt é över. Jag är som sagt tidigare inte gjord för att vara gravid så det är en himla tur att jag älskar att vara mamma ;)


Igår var vi på Digiloo och det var jätteroligt, tufft att sitta länge så jag var glad att man kunde ställa sig upp och t.o.m lägga sig ner när bäckenet gav upp då och då. Jag skrattade jättemycket och musiken var fantastisk, så skönt att komma ut från huset lite och träffa människor och bara njuta. En av höjdpunkterna var ju givetvis Tomas Pettersson, hans komiska förmåga slår knockout varje gång och jag kanske är jättetöntig men han é bara så rolig! Måste ju skryta lite om att min älskade mamma har bytt blöja på honom, sen om det är häftigt eller inte vet jag ej...haha


Jag längtar mer än möjligt till helgen då min älskade man för första gången på länge är ledig och vi ska äntligen få åka till Småland och bara rå om varandra. Det blir mys hela helgen med en start på Sjönevads marknad imorgon innan avfärd. Helt perfekt! Jag har båda kryckorna med mig så jag tror det ska gå på marknaden, sitter ju trots allt i bil ett bra tag sen, få bara hoppas det blir fint väder =) Ska även träffa Emma på marknaden så bättre start på helgen finns ju inte!

Bjuder även på en ny magbild för v. 19 som avslutas med 20+0 på söndag, yippie, halvtid!




Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0