Igår var jag officiellt tjock i kolan!

Nu har jag lämnat Alva så hon è på nya dagiset själv utan mamma och hon brydde sig inte ett dyft utan tyckte jag borde gå innan jag en fått av henne skorna, det är i sådana stunder man känenr sig så uppskattade och älskad...haha. Jag é glad att hon é tuff, det behövs i dagens samhälle och hon har många förändringar framför sig som väntar.


Igår hade jag massa besök och det var väldigt mysigt, det började med mamma som hjälpte mig med inskolningen med Alva så jag fick sova lite, sen hjälpte hon mig att städa hela huset och även om det en dag senare inte syns så var det helt underbart! Jag fick en kick att plocka lite men kroppen sa ganska snart ifrån om att jag ska ta det lugnt, så jobbigt när man vill så mycket mer än man kan.


Efter mamma åkt hem och Alva fått sova lite kom Åsa och Melvin och hon hade med mumsiga kakor =) Barnen åt glass och lekte för fullt och vi fick tid för massa mammaprat El´pregnos som vi båda är! Efter Åsa åkt så hann jag precis åka iväg och handla innan Pia och Anders kom, vi åkte iväg och köpte pizza (även kallad barnbidragspizzan hur hemskt det än låter ;)) Det var en kväll full av prat och jag hade väldigt roligt om jag än var lite trött, det är spännande när man inte rikitgt kan greppa sina tankar och kommer på sig själv sitta och dregla för att man måste koncentrera sig så mycket när någon pratar. Idag har jag fått sova på lite bättre så jag hoppas Emma och Johan med familj slipper mina knäppa tjock i kolan stunder ;) Vi får nämligen besök av familjen Larsson och vi ska inviga våra inköp från kryddpartyt vi var på och det ska bli spännande =)

Ramlad åter igen in på det här med tatuering, men vågar man?`Har gjort ett förslag men jag kommer någ ånga mig många ggr!


Nu ska jag åka iväg och hämta lillfisan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm.... känner mig lite skyldig för att jag drog igång tattueringssnacket.... :) Är du inte säker så låt bli ett tag till... häng med mig först istället och håll handen.

Puss

2009-08-24 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0