Nytt till bebis =)

Jag städar lite smått i de mått jag orkar och det är så skönt när man ser lite skillnad, men idag så raserades allt som jag gjort för då kommer mamma med 3 lådor av mina saker som var kvar hemma! Tråkiga saker jag inte visste jag hade men kanske kan komma att behöva en dag så jag kan inte slänga dem. Det är sådana typiska saker som varit med och överlevt varenda utrensning sen man var 10 ungefär, eller vad tusan, jag slänger dem! Jag skickar dem med Anders när han ska iväg sedan så får man hoppas på det bästa att inte ångesten kryper fram.


Inatt har jag inte sovit bråkdelen av en sekund, jag är helt matt och all energi som någonsin funnits i min kropp är som försvunnen, jag orkar ingenting och är glad att min man kan hämta Alva i eftermiddag för jag måste vila om jag över huvudtaget skall orka gå på allsången ikväll. Som tur é sitter man hela tiden, får bara hoppas att jag inte somnar ;)


Igår köpte jag de första sakerna till vårt lilla pyre som är på väg =) Det är så otroligt kul att handla till en helt ny liten varelse, jag börjar verkligen förstå att det lixom är på riktigt och att vi ännu en gång kommer välsignas med en ny liten familjemedlem. Det jag köpte är som en speldosa man hänger på sängen, Alva hade en sängmobil som ramlade ner och vi fick den reklamerad och blev istället sända en annan produkt så då behövdes något nytt. Den funkade så otroligt bra på Alva och det blev som en rutin för henne att höra den varje kväll innan hon somnade så jag hoppas det ger samma effekt denna gång! Sen köpte jag mini-mini sockar som bebis ska få =)








Kommentarer
Postat av: Kim

Hejsan!

Jag har varit på semester 1 månad så har inte haft tillgång till internet. Men om du fortfarande vill ha hjälp med en bloggdesign så kan jag hjälpa dig med det, om det blir av så snart som möjligt. Lägg till mig på msn [email protected] så kan vi prata enklare där!

2009-08-03 @ 15:44:16
URL: http://kimmelim.blogg.se/
Postat av: Emma

Denna måste ju storasyster få;



http://www.barntrygghet.se/visa_produkt.asp?t=2%2Din%2D1+g%E5sele+f%F6r+barn+utformad+som+ett+kramdjur%2Fryggs%E4ck&id=832&lang=sv

2009-08-04 @ 10:21:43
URL: http://pojkarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Guuud så söta sockor ;)

2009-08-04 @ 12:09:28
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0