Resumé!


Nu har den här veckan gått förbi i rasande fart och massor har hänt, tänkte dra en liten resumé om vad som hänt =)


I tisdags så var och lämnade bilen på reparation i Björketorp och vi var efter det på besök hos Familjen Larsson med massa god mat och mys, vi träffade även Emma och Johan på onsdagskvällen då jag och Emma var på kryddparty hos min syster. Karlarna hade mysigt hemma och jag och Emma var på en tonårsnostalgitripp och hade roligt som sjutton efter kryddpartyt, glada var vi dock när vi kom hem och snabbt upptäckte att vi inte var tonåringar längre ;) På torsdagen åkte vi upp till Björketorp för att hämta bilen och då blev det ytterligare en träff med Emma på en kort liten mysig fika, helt underbart att träffa fru Larsson så mycket!!!


Efter fikan hos Emma var vi en sväng på Ikea och Anders fick hans 30 års present som blev garderober, han verkade glad och det var bra att han önskade sig något vi behöver. Han har önskat sig Ikea presentkort till sin födelsedag med så hemmet kan utökas med ytterligare lite garderober, han é smart han =)  Efter Ikea kom Anders mormor och morfar och de stannade till lördag och vi hade jättemysigt! De hjälpte mig massor med att städa hela huset och få undan all tvätt som jag hade (vilket var många säckar). Det är nog den bästa hjälp man som småbarnförälder kan få och jag kommer alltid vara tacksam när den ramlar in.


Igår var det full renoveringsdags och Anders var igång hela tiden, det går långsamt framåt men det är roligt att det händer lite iaf. Jag lovar att visa när varje rum har blivit klart i bilder här på bloggen. På kvällen så fick vi gäster av 2 stycken som heter Anders och Pia, Pia är beräknad att få bebis ca: 1 vecka efter mig och det var jättekul att träffa någon som är lika långt gången. Vi hade även massa annat gemensamt och de stannade till långt in på natten. Väldigt trevliga människor!


Nu Skall jag iväg till sjukgymnasten för akupunktur om jag vågar, tycker det verkar lite väl läskigt att sticka nålar i mig :/


Gott med Piggelin =)


Mys med gammelmorfar Nisse...


På besök i gammelmorfar och gammelmormors husbil.


Passa på att bada när det är fint väder!



Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så stor hon har blivit! Jag måste komma och hälsa på när jag är nere nästa gång! Saknar familjen Wellsfäldt(säkert felstavning men man kan inte vara bäst på allt)

2009-08-13 @ 01:57:51
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Zandra

Vilken söt tjej ni har =)

2009-09-03 @ 18:28:21
URL: http://xadra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0