Solen tittar fram igen =)

Jag ser solen!!! Så underbart =)  Tror det allt blir en liten tur till Vallarna med lilla idag, Anders fick akut åka in och jobba så det blir lättast att åka och låta henne springa av sig. Hon é en riktig vilding och jag kan inte ens hålla koll på 1 av hennes tår samtidigt, men jag tror att man ska vara bara glad att det är fart och fläkt i ungen.


Idag går jag in i V. 19 och det är otroligt hur fort tiden går! Jag har snart gått 5 fulla månader och har vi tur går det fort som attan innan pyret helt plötsligt är ute. Det vore skönt om det gick fort till skillnad mot förra gången, jag är inte så förtjust i graviditeten men jag älskar ju att snusa bebis...hihi


Jag längtar så otroligt mycket tills jag och Emma skall på SPA i Helsingborg, det är så välbehövligt och jag kommer bara att njuta! Vi kommer att checka in på eftermiddagen och kl 14.45 ska vi vara nere på SPA där vi får en 50 minuters behandling som inleds med fotbad och därefter ett välgörande bad i 40 gradigt vatten. Sedan får vi en Shirabe ansiktsbehandling som är en Anti-age intensivbehandling som förbättrar hudens syresättning och blodcirkulation. Behandlingen hjälper också till att reparera hudens vävnader som får ny livskraft och spänst. Ååååå, det ska bli så skönt!







Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Låter väldigt skönt, dock ingenting för mig ;)

2009-08-01 @ 21:54:05
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Emma

Ohhh vad jag längtar... Blir ju ännu mer sugen nu när du pratar om det i detalj ;-)

2009-08-02 @ 11:37:51
URL: http://pojkarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0