Lite uppdatering =)

Oj, här har det hänt grejer. Tror det är dags för en uppdatering om vad vi hittat på det senaste.  Våra underbara vänner Emma och Johan m. familj har som jag tidigare skrivit köpt hus i Getinge, de har även fått sålt det huset de bor i nu och vi är mycket glada över att få dem närmare. Ska bli så skönt att bara kunna träffas för en fika när man saknar varandra. Nu blir det så mycket planering och ståhej, ska bli skönt med förändring, det blir som en ny sorts frihet på något vis.

Alva har börjat gympa och tycker det är jätteroligt, hon längtar ivrigt till nästa gång och är väldigt stolt över sin gympadräkt med ”Hello Kitty” på. Hon pratar väldigt mycket nu och det känns som det kommer nya ord varje dag. Hon har däremot fått för sig att det är roligt att gå upp kl. 05 varje morgon och sedan vara gnällig resten av dagen, vi får hoppas att det bara är en fas och att vi får sova lite mer snart ;)

Anton växer som en tok, jag tycker det går för fort, önskar att allt bara kunde stanna upp för en stund så man hann njuta lite, men det är väl såhär det skall vara med denna pojken, full fart hela tiden! Vi skall ha dop om 2 veckor och det ser jag väldigt mycket fram emot, mycket pyssel och fix även om kära mor ordnar det mesta, gudföräldrarna är sedan länge valda och det är klart Emma och Johan =)

Jag själv har äntligen fått iväg ansökan till YH utbildningen vårdadministration och kommer gå runt och vara nervös ända fram tills uttagningarna är klara, väldigt skrämmande intervju väntar även för att komma in, huga…sen blir jag även ett år äldre nästa vecka så nu får jag åka på viking lines kryssningar utan målsmans sällskap ;) haha…

Här kommer lite bilder =)


Prinsessan é redo för gympa!


Vi har varit och hälsat på Smulan i Småland!


Anton myser hos pappa


Äggmålning med farmor!


Såhär glad blir man när man får sitt första påskägg =)


Pappa håller Anton nöjd med favoriten - att stå upp!


En mycket nyvaken påskgumma =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar ju underbara familjen ännu mer nu när jag får se bilder på er ;-)

Snaaart kan vi ses varje dag om vi så vill =)

Ses på Fredag!!

Kramar!

2010-04-06 @ 20:11:09
URL: http://pojkarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejsan!



Jag har igång två stycken tävlingar i min blogg.

Kika gärna in och se ifall det är något för dig!

Fina priser och enkelt att delta.



http://lindet.blogg.se/2010/march/pasktavling-med-smatt-snyggt.html



http://lindet.blogg.se/2010/march/vinn-ett-skotunderlagg-eller-en-varmossa-fran.html



Och har du redan varit med så strunta bara i detta;)



Lycka till!



kram Linda

http://lindet.blogg.se

2010-04-07 @ 15:09:15
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0