Blöjbyte med en hand och längtan efter våren...

Jag misstänker starkt att det är influensa jag har. Pratade med sjukvårdsupplysningen och de tyckte garanterat att det lät som om det var fallet, tycker nog allt att det är lite synd om mig… Min älskade mor passar Alva och ungen é överlycklig, hon avgudar sin mormor och framförallt mormors mat ;) è så tacksam att mamma finns, vad skulle jag göra utan henne? Hon har ställt upp i alla lägen och verkligen vrider och vänder på sig för att hjälpa oss.

 Anton har varit jättesnäll igår och idag, det är som han vet att mamma inte mår riktigt bra, sen har han ett fantastiskt tålamod när jag ska försöka byta blöja och klä på han med en hand, han ligger mest och skrattar. Det vore spännande att veta vad som försigick i det lilla huvudet ibland =)

Jag längtar till våren nu, jag längtar tills man ser det gröna gräset och man kan gå ut i en tunn jacka, jag längtar till man kan gå in på lekplatserna med vagnen utan att vrida ut och in på sig och framförallt längtar jag efter solen! Läste att vintern kunde vara kvar fram till maj och vi får be till alla de olika gudarna i hopp om att så inte är fallet, det skulle man ju inte orka, blek och dan skulle man vara. Blev inbjuden till en facebook grupp som ville att alla skulle hälla varmvatten på snön den 1:a mars, det kanske är en idé?


Har äntligen fått en bild på båda busfröna, så jag måste nog allt stolt sätta in den här, tänkte snart sätta in en sån där jämförelsebild när de är lika gamla. Hmm...kanske blir morgondagens projekt här i sjukstugan =)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha Anton är riktigt lik Melvin när han va liten på den bilden ;)

2010-02-20 @ 11:43:59
URL: http://atmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0