Sommar, sommar, sommar....

Sommar…åhh….sommar, vad jag längtar! Alla turer till vallarna, alla picknicks man ska ha, alla härliga fester och sköna solturer…ahhh….*drömmer*

Nej, tillbaka till verkligheten, för det lär väl aldrig sluta snöa, vem vet, vi kanske är på väg mot en ny istid? Skulle inte förvåna mig just nu iaf.

Anders är iväg och jobbar, visst är jag oerhört glad att han har jobb men det vore fint att träffa han lite då och då. När han väl är hemma så är det ju barnen som går i första hand som jag givetvis förstår, men sen är det dags för sängen för han ska upp tidigt och relationen lixom göms undan ganska mycket. Får hoppas det blir bättre när solen kommer och dagarna blir längre. Man behöver mer sömn vintertid och det påverkar oss alla. Känns som en ensamstående mamma fast med extra tvätt och extra inkomst just nu och det sist nämnda vore ju trevligt om man inte hade så jäkla många utgifter och svinigt dyra elräkningar.

Detta var nog dagens gnällogram ;)





Längtar tillbaka varje dag....


Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Självklart skall jag länka dig, tack tack!

2010-02-20 @ 13:16:04
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0