Kort och intensivt inlägg...

Det blev som jag skrev från början, jag kör på hårt ett tag sen kommer inläggen mer och mer sporadiskt. Så länge det inte dröjer flera månader så får jag vara nöjd iaf. =)

Mycket har hänt, Anton växer som tusan (lägger in bilder inom kort) och Alva har börjat gå på pottan. Antons andning är fortfarande ett problem men vi tar en dag i taget och är uppmärksamma, det är tufft, men kärlek får en att orka det mesta.

Mitt och Anders förhållande har verkligen kommit i skymundan, vet knappt vart vi har varandra men vi vet att vi älskar varandra och det får räcka just nu, även om det kan kännas svårt vissa dagar.

Men en underbar sak som hänt är att Emma m. familj har köpt ett hus i getinge och vi får dem närmare, det är efterlängtat och jag är väldigt lycklig för det!

Kommer nog med ett litet gladare inlägg snart, behöver söööömn. Min spindelfobi höll mig vaken hela natten nästan :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0