Prinsessan

Satte mig ner och lutade mig tillbaka, det kan verkligen vara farligt ibland! Jag kom på allt jag måste göra och jag känner verkligen inget sug alls. Inte för fem öre. Anton har feber och skiter som en kran, Alva har vaknat på fel sida och mamman sitter med munvärk, lyckliga familjen? Haha. Längtar tills pappan kommer hem och styr upp det hela, så det blir lite ordning på oss ;)

Alva har däremot i sina ljusglimtar under dagen pratat mycket om prinsessor, det är det mest spännande i livet just nu och hon tycker att hon själv é en riktig prinsessa, och jag är inte sen att hålla med. Mammas lilla prinsessa i alla fall.

Nu har jag och Alva bestämt att vi ska städa, det enda som är problemet är att det hela tiden blir stökigare, förstår inte varför?


Min prinsessa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0