Pudding?

Längtar tills sommaren. Jag inbillar mig att lugnet ska lägga sig då och att man kan få lite tid över å träffa vänner och bara njuta av vardagen. Just nu kan man inte ens ha en familjedag utan dåligt samvete för att man borde plugga mer eller renovera mer. Jag skulle helst av allt vilja slänga huset i papperskorgen, bo i en hydda i skogen och bara umgås med familjen utan alla måsten. Tror dock bekvämliga jag ångrar mig ungefär en kvart efteråt. Ikväll blir det flytande mat åter igen, eller kanske lyx med mat i puddingform? Opererade mig i munnen hos tandläkaren häromdagen och allt gick fel så tandköttet sprack upp till käkbenet. Mindre mysigt men är glad att jag var sövd. Konstigt å betala för såna här grejer ;)


Anton, tokbusig som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0