Uff...

Jag borde vila, men en hektisk dag var oundviklig om än rolig! En förmiddag med dugga…hujedamej…Sen väldigt mysig lunch med Emma och fika med Mia som har en helt färdigbakad bebis i magen. Nu längtar vi till den tittar ut =) Sist var jag på årsmöte på teatern och gick därifrån min plats i styrelsen. Det känns konstigt men efter många nyheter idag är jag mer än säker på mitt val. Imorgon har jag fått tid till tandläkaren för att det fortfarande gör ont, de misstänker en infektion och jag kan nästan hoppas det är det. Annars är jag alldeles för trött…

Jag har två heldagar kvar i skolan och en helg med massor av arbete att göra, önskar man hade en stund där det bara var helt stilla för en stund…inser att mina blogginlägg det senaste speglas av önskan till vila. Känns som man vill skita i skolan just nu, men motivationen kommer nog tillbaka efter nästa helvetesvecka alias ”provveckan”.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0